actueel Patterson & Partners Boekhouder Administratiekantoor

Privacybeleid

Hoe wij jouw privacy beschermen

Patterson & Partners spant zich in om je privacy te waarborgen en gaat daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. We houden ons te allen tijde aan de geldende wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Deze verklaring geeft een overzicht van welke persoonsgegevens we verzamelen, voor welke doeleinden we deze gegevens verwerken en ons cookiebeleid. We raden je aan om deze privacyverklaring zorgvuldig door te lezen. Als je vragen, klachten of verzoeken hebt, kun je contact opnemen met Patterson & Partners.

Persoonsgegevens

Wij willen bezoekers van deze website, contactpersonen van (potentiële) klanten, contactpersonen van leveranciers en pandbezoekers zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom verwerken we persoonsgegevens van de volgende personen:

  • Contactpersonen van klanten met wie een overeenkomst is gesloten;
  • Contactpersonen van leveranciers van Patterson & Partners;
  • Mensen die via deze website een informatie-aanvraag doen, zich inschrijven voor een event van Patterson & Partners of een artikel of andere items downloaden;
  • Personen die zich inschrijven voor onze nieuwsbrief;
  • Bezoekers die ons pand bezoeken; en
  • Bezoekers van onze website.

Doeleinden van de verwerking

Wij gebruiken de persoonsgegevens om de informatie of services waar je om vraagt te kunnen leveren. Bijvoorbeeld om je een gepersonaliseerde e-mailing, waarvan wij denken dat die relevant voor je is, te kunnen sturen.

Dit zijn de doeleinden waarvoor wij persoonsgegevens verwerken:

  • Het uitvoeren van de met jou gesloten overeenkomsten, waaronder facturatie;
  • Het voldoen aan wettelijke verplichtingen, zoals administratie- en bewaarplicht t.b.v. De Belastingdienst;
  • Het verzorgen van toegang tot ons pand;
  • Het vanuit service- of marketingdoeleinden via verschillende kanalen met jou communiceren;
  • Het relevant maken van onze communicatie met jou, door de inhoud aan te passen aan jouw interesses/ klikgedrag; en
  • Het verbeteren van onze website en communicatie.

Welke persoonsgegevens verwerken wij?

Afhankelijk van de diensten en functionaliteit die je van ons gebruikt, kunnen wij de volgende gegevens van jou verwerken:

  • Naam;
  • Telefoonnummer;
  • E-mailadres;
  • Toestemming voor mailingen;
  • Bedrijfsnaam;
  • Functie;
  • Contactgeschiedenis;
  • Surfgedrag;
  • Open- en klikgedrag in e-mailingen;
  • IP-adres;
  • Cookie ID; en
  • Socialmedia ID.

Uitgangspunten bij de verwerking van persoonsgegevens

Uitgangspunt is dat we niet meer gegevens verwerken dan strikt noodzakelijk voor de doeleinden zoals die hierboven beschreven zijn. Wij verstrekken de gegevens nooit aan derden, tenzij we dat wettelijk verplicht zijn. De gegevens kunnen zowel in de EU (Europese unie) als daarbuiten verwerkt worden. Verwerking buiten de EU vindt alleen plaats als er passende maatregelen zijn getroffen om te waarborgen dat de verwerking volgens de Europese regels (GDPR/ AVG) plaatsvindt.

Bewaartermijn

Zolang er contact met je is, worden de persoonsgegevens bewaard. Vanaf het moment dat er geen contact meer is, worden de gegevens nog 2 jaar bewaard. Daarna worden de gegevens vernietigd.

Beveiliging

Wij hebben passende maatregelen genomen om de persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies en onrechtmatig gebruik. Er zijn een beveiligingsbeleid en -maatregelen van kracht, die periodiek gecontroleerd en geüpdatet worden.